Selamat Datang Ke Laman Kelab Penyayang Universiti Malaysia Pahang 2010, Sebuah Kelab Amal Yang Bernaung Di Bawah Yayasan Budi Penyayang Malaysia, Yang Bertanggungjawab Memberi Peluang Kepada Mahasiswa Dan Mahasiswi Untuk Mengasah Bakat Mereka Dalam Berkhidmat Kepada Masyarakat Serta Memberi Tauladan Dalam Pembudayaan Semangat Kesukarelawanan Kepada Persatuan Lain Semoga Kunjungan Anda Akan Memberikan 1001 Keberkatan Kepada KPUMP Walau Tidak Kira Dimana Jua Anda Berada Ayuh Kita Sama-Sama Memperkasakan Ikatan Silaturrahim,Pengetahuan,Pendidikan Dan Ekonomi Kelab Penyayang UMP Sebarang Komentar, Cadangan, Kemusykilan Mengenai Apa Jua Berkaitan Dengan KPUMP, Sila Emailkan Kepada kelabpenyayang_ump@yahoo.com

..HARI TERBUKA BADAN PELAJAR..




Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Setelah begitu lama blog ini tidak diupdate dan sekarang ini sudah bertukar organisasi yang baru yang lebih mantap,INSYAALLAH.

Sebelum itu, kelab penyayang ingin mengucapkan SELAMAT DATANG kepada pelajar-pelajar baru yang mendaftar bagi sesi 2010/2011.. Semoga belum terlambatbagi kami untuk mengucapkan selamat datang ke Universiti Malaysia Pahang.

Dan disini ada sedikit maklumat mengenai Hari Terbuka Badan Pelajar yang berlangsung pada 24 JULAI 2010 yang lepas di amphetheatre. Pada hari tersebut kelab penyayang telah menerima seramai 98 orang ahli baru yang mendaftar dengan pelajar lelaki seramai 30 orang dan pelajar perempuan seramai 68 orang. Alhamdulillah, kami dari kelab penyayang amat berbesar hati menyambut kedatangan pelajar baru yang mendaftar kelab penyayang. InsyaALLAH harapan anda semua takkan kami hampakan, semoga anda semua seronok berada didalam kelab penyayang.

Seperti yang kita semua tahu, kelab penyayang bukanlah dikhaskan untuk individu-individu penyayang sahaja, bahkan ianya terbuka untuk semua orang, sebabnya setiap orang mempunyai sifat penyayang itu sendiri. Kelab penyayang juga mengutamakan sikap bantu-membantu dan kesukarelawan dalam diri seseorang ahli seperti yang tertera pada moto kelab penyayang " MENYAYANGI UNTUK DISAYANGI ".

Akhir sekali, semoga seronok berada dalam kelab penyayang dan sertailah program-program yang akan kelab penyayang jalankan. Aktifkan diri anda..=)

"MENYAYANGI UNTUK DISAYANGI "



0 Comments:

Post a Comment